INFORMATII GENERALE

INFORMATII GENERALE

Zendeco Import Export SRL este unul dintre cei mai importanti comercianti de scaune de gaming, scaune de birou, scaune de bucatarie, mese de cafea si alte tipuri de mic mobilier din Romania. Zendeco Import Export SRL asigura deasemeni consultanta profesionista dar si o gama larga de piese de schimb pt produsele comercializate

Obiectivul nostru este de a comercializa doar produse de inalta calitate se satisfac pe deplin necesitatile clientilor la preturi cat mai mici. Toate produsele comercializate pe site se livreaza de regula  in 24-48 ore dar pot fi si produse la care termenul de livrare poate fi de pana la 30 zile. Verificati termenul de livrare pe pagina principala a produsului . Daca exista neclaritati va rugam sa ne contactati

Produsele se pot ridica de la depozitul nostru doar daca sunt platite cu cardul pe site sau se face transfer bancar , pe baza unei programari , al unui telefon in prealabil

METODA DE PLATA

PLATA PRODUSELOR
11.1. Dupa ce Clientul/Membrul a selectat toate produsele pe care doreste sa le cumpere prin adaugarea lor in cosul de cumparaturi, urmatorul pas este de a parcurge procesul de finalizare a comenzii si de a efectua plata. Pentru a face acest lucru, Clientul trebuie sa urmeze pasii din procesul de cumparare, completand sau verificand informatiile solicitate la fiecare pas. Mai mult decat atat, pe toata durata procesului de cumparare, inainte de a efectua plata, Clientul poate modifica datele comenzii. De asemenea, daca Clientul este Membru (detine un Cont), va fi disponibil un istoric al tuturor comenzilor plasate de acesta, in sectiunea „Contul meu”.
Optiunile de plata pentru Romania sunt disponibile sub toate formele de plata prezentate mai jos:
11.2. Modalitatile de plata sunt: ramburs, ordin de plata sau online:
• Ramburs prin Curier;
• Ordin de plata (ZENDECO IMPORT EXPORT SRL, cont in lei: RO87 BTRLRON CRT03 2847 2101, Banca Transilvania).
In cazul in care plata se realizeaza prin Ordin de plata, livrarea produselor se va realiza doar dupa inregistrarea acesteia.
• Online prin intermediul procesatorului PlatiOnline.ro
Plata se realizeaza in conditii de siguranta deplina, fara a se percepe nici un fel de comision. Datele card-ului sunt procesate prin intermediul PlatiOnline.ro, iar ZENDECO IMPORT EXPORT SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul Clientilor. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra (in functie de tipul de card, acestea pot lipsi).
Cardurile de credit sunt supuse unor verificari de validare si autorizare de catre institutia emitenta. In cazul in care ZENDECO IMPORT EXPORT SRL nu primeste autorizarea necesara, nu isi asuma raspunderea pentru nicio intarziere a livrarii produselor comandate sau, dupa caz, nelivrarea acestora si nu vom mai putea incheia niciun Contract cu dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Zendeco.ro.

POLITICA DE LIVRARE

  • Zendeco Import Export SRL comercializeaza doar produse noi, ambalate in cutii de carton cu datele de identificare ale producatorului si sigilate
  • Comenzile sunt procesate zilnic, de luni pana vineri. Comenzile plasate pana in ora 15 sunt predate curierului in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 15 sunt predate curierului in urmatoarea zi lucratoare.
  • Produsele comercializate se livreaza in toata tara prin intermediul firmelor de curierat, cu un termen de livrare mediu de 24-48 ore,  Rareori exista si situatii in care firma de curierat poate livra cu intarziere de cateva  zile . 
  • Costul transportului articolelor de mobilier este de 29 ron si va fi  afisat in momentul plasarii comenzii
  • Produsele livrate sunt insotite de factura, certificat de garantie si certificat de conformitate , instructiuni de utilizare si intretinere, documente ce se gasesc atasate de pachet sau in interiorul acestuia. Lipsa documentelor trebuie sesizata in cel mult 72 ore de la primirea produslui. Orice sesizare venita dupa acesta data nu va fi luata in considerare.
  • Produsele se pot ridica de la depozitul nostru doar daca sunt platite cu cardul pe site sau se face transfer bancar , pe baza unei programari , al unui telefon in prealabil

POLITICA DE RETUR

Clientul ce doreste returnarea unui produs are obligatia de a informa furnizorul despre produsul pe care doreste sa-l returneze , de a prezinta toate documentele privind achizitia marfii si de a completa cererea de retur aferenta

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail prin completarea formularului de retur.

Persoanele juridice pot returna produsele in termen de 3 zile de la data la care au intrat in posesia produsului, intact, fara urme de asamblare si in ambalajul original

Cererile de retur venite dupa acesta data nu vor fi acceptate

Clientul care returneaza un produs catre firma Zendeco Import Export SRL are obligatia de a se asigura ca produsul ce urmeaza a fi returnat este eligibil pt retur si va fi predat curierului demontat, bine ambalat astfel incat sa nu sufere deteriorari pe parcursul transportului. In cazul produselor returnate fara ambalaj original, acesta trebuie sa se incadreze in volumul ambalajului origilal pt a evita costuri de transport suplimentare.

Produsele pot fi returnate prin curierat trimis direct de vanzator prin bifarea optiunii curier zendeco pe formular de retur  sau prin firma de curierat preferata si utilizata de client prin bifarea optiunii cuirer propriu pe formularul de retur , la sediul nostru din Balotesti, Sos Unirii nr 145, Ilfov,cu informare prealabila, fara ramburs si pe cheltuiala proprie, in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de 14 zile de la data comunicarii scrise a returului

In cazul returului prin curier trimis de vanzator, produsul va fi ridicat de firmele de curierat in intervalul 9.00-17.00 de luni pana vineri iar detaliile privind ora exacta si data ridicarii produsului vor fi stabilite de comun accord cu reprezentantul firmei de curierat.

In cazul returului prin mijloace proprii va rugam sa tineti cont de programul vanzatorului afisat pe site.

In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, pete, murdarie,  ambalaj original lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, SC Zendeco Import Export SRL poate refuza returul.  In cazul de acceptare a returului ,in baza unor dovezi  prin care dovedesc cele prezentate mai sus  , ii va returna clientului contravaloarea produsului din care va scadea costurile pieselor, accesoriilor inlocuite in vederea readucerii produsului la starea initiala / repunere la vanzare. Aceste costuri pot fi cuprinse intre 0-100% din valorea initiala a produsului.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin. Aici se va face diferenta intre a testa produsul si nu a utiliza intensiv produsul in cele 14 zile de retur.

In cazul produselor returnate cu grave defectiuni cauzate de montarea necorespunzatoare, taiere cu cutter ul, sau din alte cauze aparute din vina clientului ce nu pot fi imputate furnizorului, acestea vor fi returante clientului care va suporta costurile de transport ridicare -returnare.

In cazul retururilor acceptate vom rambursa contravaloarea produselor comandate, fara taxe de transport, sau contravaloarea produsului, fara taxa de livrare, atunci cad acesta este adus la depozitul nostru de firma de curierat platita direct de client, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care produsul a ajuns efectiv in posesia noastra.

Rambursul banilor se face doar pe cont bancar prin transfer bancar fara alte costuri asociate operatiunii.

Clientul are obligatia de a furniza doar in scris informatii clare si corecte despre contul in care se va face rambursul banilor. Furnizorul nu este responsabil pentru informatiile eronate furnizare de client in privinta contului

Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi transferata pe acelasi card utilizat la plata in maxim 14 zile de la acceptarea returului

Pentru consultare in privinta returnarii produselor va stam la dispozitie zilnic la tel 0744154451 de luni pana vineri intre orele 9-16

GARANTIA PRODUSELOR

Termenul de garantie al produselor pentru persoanele fizice este de 24 luni de la data achizitiei

Toate reclamatiile privind defectiunile se fac in scris pe email si vor fi insotite de poze cat mai explicite

Reclamatiile se vor face in maxim 3 zile de aparitia unei eventuale defectiuni. Orice reclamatie venita dupa aceast termen nu va fi luata in considerare.

In functie de caz , produsul poate fi trimis la depozitul nostru pt investigatie si repararia aferenta

Clientul are obliagatia de a prezenta documentele doveditoare achizitiei bon fiscal, factura fiscala , certificatul de garantie pe baza caruia se va face inregistrarea cererii de servisare si dupa caz reparatia afernta. Pierderea acestora  duce la pierderea garantiei produsului aferent

Garantia functionala de 24 de luni se acorda in conditii de utilzare casnica a produselor respectiv utizarea scaunelor de birou, gaming 4 ore/ zi

Nu se acorda garantie pentru probleme de estetica a scaunelor cauzata de gradul normal de uzura in timp

Nu fac obiectul garantiei produsele utilizate necorespunzator sau/si piesele care prezinta urme de deteriorari voite, rupture, socuri mecanice, supuneri la greutati si temperature ridicate, produse expuse direct in razele soarelui, manipulare si asamblare necorespunzatoare, interventii neautorizate asupra produselor, depozitare inproprie, urme de pete sau de diverse substante, deasemeni produsele care au etichetele sau alte marcaje deteriorate in mod voit si care fac imposibila identificarea furnizorului

Nu fac obiectul garantiei produsele deteriorate datorita nerespectarii recomandarilor de utilizare si inretinere. Pt produsle imbracate in piele artificiala aceasta intretinere este obligatorie si se va face saptamanal cu   produse recomandate intretinerii pielii naturale

Clientul are obligatia de a verifica si comunica in termen de 3 zile de la primirea produselor eventualele neconformitati ale produselor. Orice reclamatie venita dupa aceast termen nu va fi luata in considerare.

In cadrul termenului de garantie producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului conform LG449/2003 Art 11 , Alin 2. In caz de restituire , valoarea bunului se va diminua proportional cu nr de luni de utilizare din cele 24 luni si anume 6 luni de garantie

Toate costurile de transport si de inlocuire/ repatatie a pieselor defecte pt produsele utilizate corespunzator si care sunt in garantie, cad in sarcina vanzatorului

In cazul in care produsul preluat si inspectat face obiectul unei reclamatii nefondate, abuzive, produs cu deteriorari provocate de client prin utilizare necorespunzatore sau deteriorare voita si   pt care nu a fost acceptata servisarea, costurlile de transport de preluare, retrimitere a produslui sau piesei reclamate cad in sarcina reclamantului

Termenul de solutionare a problemelor aparute nu poate depasi 14 zile din momentul receptionarii produsului dar acest termen se poate prelungi cu un termen decent ce va a fi stabilit de comun acord cu clientul  sau in caz de forta majora, situatie  in care clientul va fi notificat

 

RECOMANDARI UTILE PRIVIND UTILIZAREA SI INTRETINEREA  SCAUNELOR DE GAMING SI BIROU

 Orice scaun de birou ,bucatarie, gaming etc are nevoie de ingrijire pe toata perioada de utilizare respectiv protejare, curatare, aspirare, hidraterea imitaiei de piele sau a pielii naturale.

        Este ideala protejarea scaunelor mai ales a celor imbracate in imitaie de piele cu perne care au aceasta functionalitate si care se va pune pe sezut sau si pe spatar. Astfel se prelungeste durata de utilizare  a scaunelor dar se si creste  gradul de confort

        Curatarea scaunelor se face doar cu apa si sapun. In prima faza cu o carpa semiinmuiata in apa calduta cu sapun se sterge scaunul iar apoi se resterge cu o carpa uscata. Este  interzisa dezinfectarea scaunelor cu alcool!

        Nu folositi diverse tipuri de servetele umede! Acestea in mare parte contin substante pe baza de alcool sau alti solventi chimici care duc la imbatranirea prematura a pielii naturale sau a imitatiei de piele

        Nu bruscati scaunul atunci cand va asezati( nu va asezati sarind in el)si nu va ridicati de pe acesta apasand puternic in brate

Utilizati scaunul  intr o postura corecta care sa va mentina spatele drept la 90 grade fata de sezut, stati pe toata suprafata sezutului nu doar pe partea din fata  iar antebratele trebuie sa se sprijine integral pe brate Nu stati asezati  in pozitii incorecte care duc la probleme de sanatate si distrug prematur scaunul. Statul pe scaun asezat doar pe partea din fata a sezutului, cu spatele curbat sau cu coatele infipte in brate sunt interzise

        Nu expuneti scaunul in razele directe ale soarelui sau in apropierea surselor de caldura puternica, sobe, aeroterme

        Nu utilizati scaunele in incaperi unde temperatura este sub 5 grade

        Feriti scaunul de transpiratie !. si evitati contactul direct dintre pielea umana si materialul din care e facut scaunul. Datorita salinitatii transpiratiei si a altor compusi pe care ii contine aceasta,  pielea naturala sau pielea artificiala in care este imbracat scaunul isi pierde calitatile, se usuca excesiv, se intareste, se crapa si se exfoliaza. Este obligatorie intretinerea permanenta, saptamanala a imitatiei de piele ce imbraca scaunul  cu produse destinate intretinerii produselor din piele natural pt hidratarea acesteia ! Hidratatrea  imitatiei de piele sau a pielii natural  este foarte importanta deoarece aceasta trebuie sa si mentina elasticitatea in timp. Fara elasticitate imitatia de piele sau pielea se usuca excesiv, se intareste si se crapa sau exfoliaza.

Este important sa se tina cont de aceste recomandari deoarece producatorii de mobilier nu acorda garantie pentru reclamatiile aparute din nerespectarea celor de mai sus

Scartitul scaunelor

Scartaitul scaunelor apare mai devreme sau mai tarziu la toate scaunele de birou sau gaming indiferent de pretul platit pentru acestea. Poate avea cauze multiple darpoate fi eliminat sau diminuat de cele mai multe ori foarte simplu

Cauze si locuri frecvente

  1.  Strangerea insuficienta a suruburilor  bratelor, balamalelor sau si structurii scaunului. Aici se poate interveni prin simpla restrangere a a cestora sau prin adaugarea unor saibe grower antidesfacere in cazul in care acestea nu exista
  2. Locul de prindere al mecanismului cu maneta de sezut. Majoritatea scaunelor au sub sezut o structura metalica in care sunt ambutisate si nu sudate piulitele de prindere a mecanismului de ridicare coborare a scaunului. Datorita ambutisarii este foarte posibil ca piulitele sa se miste un pic si sa provoace scartait. Recomandarea ar fi sa se unga un pic marginea gaurilor( nu interiorul acestora) cu putin ulei de bucatarie
  3. Amortizorul. Gradul de uzura, montarea incorecta a mecanismului de ridicare coborare, praful, umezeala si alte impuritati pot provoca scartaituri sau trosnituri. De cele mai multe ori acesta trebuie curatat si uns cu putina vaselina sau schimbat
  4. Alte cauze ce tin de structura interna a scaunului. Aici trebuie contactat producatorul sau service ul dupa caz

14.03.2018  publicat de F Mihai

Experienta 18 ani in domeniul articolelor de mobilier

Politica de confidențialitate

Politica de confidentialitate promovata de Zendeco Import Export SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.

Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).

Zendeco Import Export SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor , livrarilor sau cosultarii clientului in vederea asigurarii acestuia de  primirea unor produselor conforme, potrivit legii nr 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744154451.

Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.

Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.

In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744154451